Chillar !

Sitter här hemma i soffan och kollar på en jätte bra film på teven. Vet inte vad den heter men den är bra. Mår iaf bättre men ska inte åka till matchen och, jag orkar inte.. Helt slut. Har inte gjort ett skit på hela veckan, men jag har ju vart sjuk så ja. Men men.. Duschade för en kvart sen typ! Duschade as länge, kanske stog där i en halv timme! Haha ;p idag ska jag inte göra något alls, inget planerat! Ska krya mig, så jag kan gå till skolan på måndag. Tidigare imorse så såg jag på teve barn som lagade mat. Asså jag fattar inte? Dom yngsta som var där och lagade mat dom var 8år. Och dom gjorde inte heller något enkelt t.ex pannkakor, köttfärssås och spagetti, hamburgare eller så. Dom lagade maträtter som inte ens vuxna kan göra! Dom var iaf super bra! Jag kommer aldrig kunna laga mat. Gillar inte ens att baka, gillar bara att äta upp! Hehe :D

Hejdå på er alla fina :* <3
Bjuder stort! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0