Förlåt för jag att jag inte bloggade igår.

Rubriken säger allt! Förlåt, förlåt, förlåt för jag inte bloggade. Men jag hade inget internet. Säger det inte bara för att hitta på en bra ursäkt! Hade faktiskt inte något internet. I alla fall är hos min farmor just nu och vi sak strax äta. Det blir pannkakor. Mums mums! Idag i skolan hade vi bara en lektion (svenska). Sen hade vi lunch, sedan efter skulle vi på studiebesök på rissneskolan. Där fick vi ha typ lite NO, sen hade vi typ en bild lektion. Vi fick varsin dator och så skulle vi rediera (stavning) bilder på photoshop (stavning). Sedan efter delade dom oss i fyra grupper och så skulle några nior visa oss runt (även om nästan alla har sett allt och vet allt). Sen fikade vi lite (det var niorna som hade bakat).Jätte gott! Ska ckecka in på facebook snabbt sen ska vi äta! ♥

Kommentarer
Postat av: esma!

hoppp då har du haft dä bra då

2012-01-23 @ 15:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0