Jätte dåligt uppdaterat.

God morgon på er snygga!
Har nu inte bloggat på hela veckan, men jag inte haft något internet alls. Men så igår så kunde Pappa fixa det! Men jag tänkte bara berätta lite kort fattat vad jag har gjort i veckan.

Tisdag: vart som vanligt i skolan, sen gick jag till gluggen en stund med några. Sedan åkte vi "pulka" på isen, jätte kul :D

Onsdag: var i skolan, vi hade fotbollsturnering. Vi mötte en annan skola och det vara alfaskolan. Vi vann 4-3.

Torsdag: Vart i skolan, vi hade hemkunskap! Vi lagade pannkakor/ungs pannkakor. Dom blev as goda! Vi slutade rätt sent kl 16. Sen följde jag med till Olivers hockey match. När vi kom dit så hade några konståkning, och dom var super bra! Särskilt en tjej och en kille! Dom var så jäkla bra, kan inte beskriva med ord! ;)

Fredag (idag): Har precis fixat mig ska käka frukost sen dra till skolan. Ska nog möta Mary också! I skolan ska vi ha hela skolan sjunger. Det är typ en tradition som vi har i våran skolan! Sedan efter skolan ska jag vara med Shilan, hon kommer hit istället för kommer till henne. Men det är för vi har träning senare :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0