One direction ♥

Hej Hej på er alla söta ! Kolla för en stund sen på fredags mys med Malin på svtB (barnkanalen) jag bläddrade runt lite på alla kanaler, så såg jag one direction! Dom var med på något program som heter fredags mys med Malin. Iallafall, så kollade jag på det och jag bara tänkte "omg, dom är så jävla söta allihopa!" dom berättade också att dom har vart i Sverige och spelat i några låtar och då sa min pappa att han kanske känner han eller hon som dom jobbar med. Så jag kanske kommer få träffa dom! Min pappa känner en kille som jobbar med Madonna, Britney Spears och många andra. Pappa sökte på one direction och då kom han som jobbade och typ skriver deras låtar fram, och det var han som pappa känner! Jippi, pappa sa att han ska snacka med han och han kommer säga till min pappa när dom kommer hit till Sverige! Yeeees!! Så jag kommer kanske TRÄFFA dom!!!!! :D <3 Nu kollar jag iallafall på filmen "click" tror den heter så. Tidigare så åkte jag och pappa till hemmakväll och hyrde några filmer och lite godis! :) Ska fortsätta kolla nu så hörs vi senare eller imorgon! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0