Vill till skolan..!

Hej hej, ja jag är fortfarande sjuk men har iallafall ingen feber. Så det blir bättre. Imorse så skulle jag till skolan men när jag hade gått upp och skulle fixa mig så kände jag mig jätte hängig.. ont i halsen osv. Så jag stannade hemma och villar mig istället.

Tidigare så vilade jag, somnade men vaknade flera gånger. Så jag gick upp till slut. Nu ligger jag och kollar på tv och äter macka. Gott Gott!

Senare, halv 7 så är det träning och jag kommer inte komma dit. För jag är är hemma och är sjuk. Efter träning kommer man också få veta vilka som ska spela på matchen. Jag kommer inte bli uttagen för jag inte var med på måndags träningen. Vilket som är synd för jag såg liksom fram emot att få spela. Och nu när jag är sjuk blir det inte så -.- ikväll är det också 97 match och jag skulle vara med på den, men nu är jag sjuk. Varför varför?? ;( varför just idag/den här veckan? Aja, det kommer fler matcher.

Ska nu fortsätta kolla på tv och så får ni har det gött Puss!

Jag och sötaste Molly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0