Update..

Hej hej underbara läsare! Har inte bloggat på rätt länge nu eller en vecka faktiskt. Det är pga av att jag har haft tusen tals läxor, har basket matcher och träningar, är med mina grymt fina kompisar och har helt enkelt inte orkat. Har ingen blogg lust! Men ska verkligen försöka nu! Så tänkte berätta vad som har hänt i veckan och idag!

Måndag: var i skolan, sedan pluggade jag med Milli :)

Tisdag: var i skolan sen var på gluggen men min vänner!

Onsdag: var i skolan, gick sen till gluggen. Sedan hade jag träning!

Torsdag: var i skolan. Sedan gick vi till gluggen!

Fredag (idag): var i skolan, skulle igentligen gå hem men gick i stället till ip med Milli, Shilan, saron, Nora, Milena, Mary och många fler! Senare hade jag träning!

Ligger just ju i sängen och messar med Wiem på kik :) vi har skit kul! Natt humor helt enkelt! <3 men ska försöka sova nu eller snart! Har tidig match imorgon! Önska mig lycka till! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0